- Geir Tommy har jobbet med kunde-og forbrukerinnsikt i over 25 år. Han jobbet først som kvalitativ spesialist i 4 Fakta/MMI/Ipsos før han etablerte Innsikteriet i 2015 sammen med Lene.
- Han jobber primært som moderator og rådgiver med forankring i kvalitativ markedsforskning og analyse. Kunde- og forbrukerinnsikt er et fagområde Geir Tommy brenner for – hvor målet alltid har vært, og fortsatt er å visualisere innsikten og levendegjøre resultatene best mulig.
- Geir Tommys har lang og bred kjennskap til et stort spekter av bransjer og forretningsområder, og har de siste årene hjulpet kunder innen telecom, media, dagligvare, detaljhandel samt bank og forsikring.
- Geir Tommy er lidenskapelig opptatt av musikk. I 13 år jobbet han som produsent og journalist i P4 Radio Hele Norge, hvor han hadde ansvaret for portretter og serier med nasjonale og internasjonale artister.
- Reiser hvert på på guttetur for å opprettholde kontakten med gamle venner fra Sunndal. Sist gikk turen til Las Fallas festivalen i Valencia. Neste år er planen å gå fjellturer i Dolomittene.
- Geir Tommy er over gjennomsnittet interessert i foto – og er ikke fremmed for å stå opp før soloppgang for å fange motivene i det beste og mest spektakulære lyset.